Älskar blocket...

Igår kväll innan jag gick och la mig la jag ut två annonser på blocket.
En vagn och en bilbarnstol.

Direkt när jag vaknade hade jag ett mail om vagnen. Ett par som var super intresserade som de skrev.
Så de skulle komma och kika mellan kl 13-15

Innan de kom så ringde en på nästa annons.

Bilbarnstolen. De ville komma och kika vid 15.
Så innan kl 16 hade jag sålt båda :-)
Skönt att bli av med lite som bara står och tar plats.

Sen att jag sålde vagnen för mer än jag köpt den för och ändå haft den i 2 år är väl bara +.
Jag köpte den ny på ett erbjudande från Babyland då man fick vagnen för halva priset inkl suflett. Så jag hade betalat 800kr för den och haft den i 2 år, fick 1000kr för den idag :-)

Bilbarnstolen har blivit mera sliten och noppig och solblekt. Även den köpt på erbjudnade från Babyland för 1500kr oktober 2008. Sålde den idag för 800kr. Känns riktigt bra.

Nu är det dags att röjja lite här hemma, vika tvätt. Lägga fram kläder tills imorgon. Packa träningsväskan.
Ja jag var faktiskt på Itrim och tränade 3 ggr även förra veckan trots att det bara vara en 3-dagars arbetsvecka. Nöjd!!
Försöker att minst gå 2 ggr per vecka. De senaste veckorna har det blivit 3 ggr.Men löpningen borde jag få till flera gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0