Imorgon är det stort farväl på förskolan


Fina Elvi och Anni från Robin och Kevins kalas i somras.

Mathias har två kompisar som ska flytta till Finland. Sista dagen på förskolan imorgon sen går båten över till det andra landet.
Så idag hade Mathias med sig två presenter till Anni och Elvi.

Jag glömde fota de armbanden vi gjorde till dem. Mathias valde pärlor och jag knöt. Det här är Mathias eget armband som han ville ha när de skulle få.
Anne fick ett grönt armband med rosa pärlor och ett rosa hjärta.
Elvi fick ett rött armband med röda pärlor och ett rött hjärta.
Så blev det paket och var sitt kort på "rock" Mathias där han diktat och jag skrivit.- Mathias Granlund till Elvi rep. Anni. Ha det så bra i Finland. Puss kram puss kram ända till Finland. Älskar dig.


Nu är en tid då lill killen är full av kärlek. När jag på kvällen säger att jag älskar honom svarar han - Jag älskar alla. Så himla skön :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅ va heelt underbart!! Man blir ju helt både glad å gråtrörd av era kärlekshjärtan!! Han lär sej visa omsorg å kärlek han, vilket är den finaste gåvan du kan ge honom i livet!!

2012-03-29 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0