Söndagspyssel



I söndags var jag på smyckeskurs. Lets deal hade ett erbjudande för några veckor sedan som jag nappade på. Så nu var det dags för 2 timmars pyssling.

Svårt att välja bland alla fina pärlor.

I många fina färger.

Jag valde klassiskt vitt och blev super nöjd.

Jag hann knopa ihop ett treradigt armband och ett par örhängen.


Vilket fantastiskt vårväder, killarna blev som tokiga här på gatan

Daniel hade sopat en bana för radiobilarna när killarna sprang sprang och sprang hur länge som helst.
Mycket spring i de där små benen.

Å sparkcykeln åkte fram.


Här gäller det att lära sig ge och ta när kompisarna vill låna.

Idag åkte även cykeln fram, härliga tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0