Killar som är bra att ha....

I söndags tog vi och bakade lite.

Bull bak. Vanilj och kanel. Hade tänkt att baka på en liter men sen lyckades jag bara köpa ett paket jäst trots att det stod 2 på handlingslappen :-(
Men men det får duga.


Så bakade vi Shortbread, skottska favouriter. Formen blev av bilar och sen ska vi pynta dem till kalaset :-)

Efter baket hann jag med att tvätta vardagsrumsfönstren.
Igår efter jobbet tvättade jag köksförnstren. Eller rättare sagt bästa killarna hjälpte till med utsidan när jag körde insidan.

Fullt koncentrerade.

De kämpade och kämpade super länge.

Tyckte det var super skoj.
Efter att det var min tur förklarade jag att nu får ni inte tvätta mera. De förstod inte varför. Hmm undrar hur fönstren kommer se ut om någon dag. Gissar att de glömt vad jag sagt och ger sig på leken tvätta fönster igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0