Det går i ett söndag...

Började dagen med att efter frukost köra lite marsipanpyssel.

Mina sötnosar som gillar att  pyssla.

Det här var ju på Martins begäran som vi kör påsk-marsipan. Han tyckte det var så himla kul med jul-marsipanen så det fick bli en repris.
Martins kreationer.


Å Mathias, okay jag hjälpte till lite men moroten gjorde han helt själv.

Sen friskapade Martin en orm :-) Kanske inspirerad av skansen igår.


Sen tog vi en cykeltur till Skärholmen med Jossan och Jonte. Duktiga killar som cyklade fram och tillbaka.

Efter lunch åkte jag och Mathias till Alby och hämtade en cykel till Martin som jag köpt på tradera.

Fint så nu behövar vi inte dra hans cykel fram och tillbaka.

Lite ovan med att det inte fanns fotbroms men annars gick det bra.



På eftermiddagen kom Jonte med in till oss. Jossan kom in och bjöd killarna på mellis. Tjen avd de åt. Macka yougert mjölk och russin. Trodde inte kille skulle få i sig någon middag, men det slank ner även då.

Mysigt att få käka mellis på golvet framför tv´n.


Vi passade även på att marsipanpyssla lite. Denna gång blev det gula fina kycklingar.


Helt inne i Mumintrollspelet.

Nu är killen badad och här är dammsuget. Dax att fixa iordning inför kommande veckan. Puh va tiden går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0