Bröllop nr två i sommar...


De söta barnen Hjalmar (kompis till Mathias) och lillasyster Agnes. Ja det var rätt regningt utanför tältduken. Men det förstörde inte stämningen ettdugg.

Killarna väntar på bruden


Och vi med, Jag Jossan och Jocke. ( som ska gifta sig i augusti) Daniel var på Island med jobbet.

Hela familjen samlad inför en förtjust skara bröllpsgäster.



Toastmastern, vice VD på Dramataen. Sambo med brudens bror gick igenom bra att veta i väntan på att brudparet som var ute och fotograferades skulle anlända till festen.

Så kom dom, det fina nygifta.

82 gäster satt vid ett enda långbord i L- formation med brudparet i mitten.

Familjens barn hade ett eget rum där smurfarna gick för fullt och colan flödade.

Mina fina grannar.


Den vackra bröllopstårtan i marsipanklädd choklad kolamouse.

Bröllopstårtan!!


Party tills bruden kastade skona. Eller festen höll på rätt länge. Efter att festlokalen stängt fortsatte festen nere vid bastun och avslutdes med bad. Klockan hade nog passerat 5 vid den tiden. Jag tror jag kom isäng vid halv 4. Ska väl erkänna att jag inte var den mest fantastiska mamma till Mathias i söndags. Helt utslagen på soffan hela eftermiddagen. Men lyckades ta mig upp och ge honom middag innan fotbollsavslutningen. Bloggar vidare om den en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0