Sommarfina naglar.

Har varit sugen ett tag och nu när min städerska på jobbet kör lite hemma inför att hon ska gå utbildning kunde jag inte motstå.
Gjorde snälla naglar med bara glitter och tre stenar på var ringfinger.
Så för 200kr fick jag fina naglar på 2½ timma. Mathias var med och skulle leka med Ninas 4 årige son Kevin. Men när vi kom dit ville han inte utan satt och kollade på tv istället. När vi åkte därifrån frågade jag varför han inte ville leka med Kevin så sa han - jag har ju inte träffat honom förut. å så var han en tjej. Kevin har långt lockigt hår så han hade nog lite svårt att få ihop det. Ja ja nästa gång går det säkert bättre.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

..ååå va skön kille, jag skrattade gott när jag läste! Han börjar ju bli så stor nu att men inte bara kan "leka hur som helst"..sunt egentligen, det han sa om att han ju inte träffat honom förut..

2012-07-09 @ 07:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0