Glad Midsommar!!


Idag ska vi bara packa bilen och sen bege oss upp mot Dalarna. Mathias hade gjort en så fin midsommarkrans på dagis till deras midsommarfest i onsdags. Vi har en likadan i sommarstugan sen ett par år tillbaka.
Så här önskar Mathias och jag Glad Midsommar till er alla!!
Ja vet vi har tomte pjamasen på men alla högtider är ju så lika :-)

Igår när jag lämnade Mathias på dagis fick de frukost utomhus, sån sommarlovskänsla det blev. De är duktiga som fixar så mycke mys för barnen.

Måste bara visa midsommarstången från dagis. Vacker va?? Jag kan tänka mig alla glada barn som dansade runt stången i onsdags. Mathias hade varit med och dansat iår. Bådar gott inför midsommardagen då vi går till Österfors.


Tutterututtttuuuu, Mathias testar trumpet hos farmor, fick faktiskt till ett par ljud. Bra jobbat!

Kunde inte låta bli att fota dessa fina roser som växte på en vägg bakom ica i Säter. Så fint med den dalaröda väggen bakom de höga rosorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0