Stans nöjdaste kille...

...idag besökte Mathias frisören.
När vi var framme vände viljan för Mathias och det blev till att lirka lite. Frisören var toppen bra och frågade om inte Mathias ville ha en godisklubba. Självklart ville han det. Då måste du vara duktig först sa frisören och vips satt Mathias i stolen. Jag smet iväg och satt bakom en vägg och väntade. Hörde allt de pratade om så jag visste ungefär vad jag skulle få se när han var klar. Hade hört vilka färger han valt på håret.
 
Så kom han, min stora stolta super nöjda kille i moikanfrisyr.
I de färger han själv valt.
Klippt med två maskiner och sax. Frisören var toppen bra med barn och pratade hela tiden om vad som skedde och lät honom känna på maskinerna innan han började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0