Smått och gott med test.

Vacker blomma från sommarstugan och mormor hoppar på studsmattan med Mathias. Testar ett nytt program för att göra collage. Tack för tipset Åsa :-)
Idag har jag varit till min städerska på jobbet och fixat naglarna igen. Tog bort tipparna som bara kändes ivägen och förstärkte bara mina egna.
Dekorerade mina ringfingrar med små fina fjärilar. Lite skoj ska man ju ha. Dagens pris 150 kr. Helt klart värt det för 1½ timmas jobb :-)
 
Imorgon är det ingen vanlig dag, imorgon är det min och Daniels födelsedag :-) Inte för att någon av oss är några firare av födelsedag men men något ska vi väl hitta på. Grannen Jossan tycker vi är tråkiga som inte ställer till med fest, de är ju så himla bra på sånt. Men vi är nöjda ändå här hemma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0