Jag glömde kameran...

...och sladden från mobilen till datorn. Så den här helgen blir det inga bilder. Får fylla på med lite såna när jag är tillbaka i stockholm.
I går började vi dagen med att städa ur Gretas rum på vårdhemmet där hon bott den sista tiden. Daniel fick ta en tur till tippen innan vi åkte vidare till Dalarna och dumpade Daniel i Falun hos vänner.
 
Idag åkte jag Mathias och syrran till Falun, syrran skulle hälsa på Daniel B i Holms Kvarn och jag och Mathias Camilla & Camilla och Wilmer(hunden) i Stora främsbacka.
Mathias lekte med flera hundar idag, skoj.Även om Wilmer åt sönder hans nya frisbee från Max :-(
Nu har han iaf lärt sig att inte ta med egna leksaker till hundar :-)
 
GRATTIS VIKTORIA!!
Tur man kan hämta lite bilder på nätet iaf.
Såg att Carola och Zoe var i pubiken. Trodde jag skulle se dem där i och med att de just nu var på Öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0