En tur till City Gross...

Idag följde favo kompisen Joel (mamma Carina och storebror Sebastian) med hem efter förskolan. Vi har försökt fått till det sen innan jul och nu äntligen var det dax. Enligt Liselotte på förskolan hade de varit helt ogörliga idag. Bara flamsat runt, uppspelta inför eftermiddagen.

Det lektes och åts våfflor.

Sen när de gått hem åkte jag och Mathias till CityGross för att se hur det gick i maskeradtävlingen som vi besökte förra helgen.

Killen letar igenom bilderna för att se om han är med någonstans.




Många bilder att leta igenom...


Åhh ja där bland bilderna kan man se honom. Sötnosen.( nederst till vänster)


Men såg ni vad jag såg. Första priset gick till MATHIAS


Å vad fick han da??

En Playstation 3

Nöjd kille!!
Som längtade till pappa skulle komma hem, men det blev för sen. Vi får testa den imorgon.


Vinnarbilden.
När vi åkte hem från CityGross säger killen - Mamma jag vill vara där igen. Killen ville vara på flera aktiviteter och vinna. Hmm har jag hjärntvättat killen med att tävla och vinna redan. Ja ja sånt som händer...skoj var det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0