Softar till The Vioce...



Hon är förhärlig den där Carola. Stark tjej och snygg med start karaktär. Undrar hur många kilo hon tappade här i vinter. Hmm jag önskar jag hade det drivet lite.

Idag har jag efter jag lämnat Mathias på dagis varit på Stockholmsmässan. Syfestivalen, den är lite mindre under våren än på hösten. Min favobutik var inte på plats heller :-(  åses. Men jag ska maila henne en order på tråd och pärlor iaf.


Den här workshopen var jag med på idag. Stansa ord på metallplattor. Skoj få se om jag kan lyckas få ihop dem till ett halsband snart.


Jag hände på låset idag och det var riktigt lungt på förmiddagen.

Skönt att gå hem innan allt för många tokiga tanter kom :-)

Mathias hade som vanligt haft det bra på förskolan. De hade varit 4 barn istället för planerade 13 pga sjukdom. Hoppas Mathias är klar med sin feber så vi får vara friska nu ett tag.

Idag hade de bakat kakor. Men vilka fina påsar de fick ta hem dem i ( mina skänkta H&M påsar :-)

Jonte som inte får gå på förskolan måndagar och fredagar pga att han har småsyskon ville komma över och leka. Så de fick börja med fika.

Mumsiga kakor och saft perfekt innan leken kunde starta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0