Efter kalaset kom pysselsuget.

I söndags passade jag och Mathias på att pyssla lite när Daniel körde upp Martin till Dalarna.

Kan ni gissa vad vi gör??
Man tager vad man haver, plastlåda, gamla toapappersrullar och tape.




Tapetklister och reklamblad klippta i remsor.

Skoj, nu har den torkat så idag har vi lagt på ett lager till.


Kan ni nu gissa vad det är. Eller vad det kommer bli??


Jag är än så länge super nöjd med kreationen.

Ja den här veckan blev inte som man tänkt sig.
På måndag morgonen ringer Daniel och säger att Mathias har feber. Så de blir hemma. Daniel krasslig han med.
När jag kommer hem ligger de båda och sover i vardagsrummet.
Mathias kröp upp i mitt knä och sa ingenting. Efter en timma var jag tvungen att åka ett ärende till Nacka. Men sen kunde jag ägna resten av kvällen till sjuklingen.

Han var super varm så det blev alvedon kväll och natt. Daniel var hemma även igår och jag jobbade halvdag på jobbet och jobbade hemmifrån på em.
Idag har jag tagit heldag Vab men killen verkar pigg idag förutom väldigt röd på ett öga och snorig. Hoppas han klarar sig från ögoninflamation denna gång. Har meddelat förskolan att han kommer imorgon så jag kan jobba heldag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0