Härligt med helg...

 
Började som igår med att baka.
Kladdkakemuffins. Smarrigt!!
Hmmm jag som borde komma in i mera sunda vanor nu när man är tillbaka i vardagen och kommit igång med träningen igen. Ja ja snart så kommer väl lusten att infinna sig.
Mathias tog en liten nostalgitripp till Fem myror... riktigt bra program.
Så har jag fått klart änglarna till Jossans bröllop. Blev riktigt nöjd.
Var in till stan igår och handlade ett par bikinis. Åkte in för att köpa den i mitten, men byxorna fanns bara i L så jag råkade pringa på de på första bilden på Åhlens. Esprit byxan passade bättre till toppen än originalet. Så råkade jag även handla en till Esprit bikini på Åhlens rean. Nu skulle det bara vara lite nice med sol och värme :-)
 
Avslutade kvällen med lite OS. Pizzamiddag i soffan framför hanbollen. Skit att de inte vann men silver är ju oxå bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0