Min älskade 4-åring :-)


Igår börjad dagen med firande på sägen. Jag var ledig och innan Daniel gick till jobbet hann vi med att fira killen.
Hade tänkt väcka honom på säng men ville inte väcka honom för tidigt. Så det slutade med att han gick ut i hallen på övervåningen och där kom jag och Daniel springandes :-) - gå och lägg dig det är överaskning på gång.
Så lydig har jag aldrig sett killen.
Kröp tillbaka i sängen så vi kunde kasta ballonger på honom och sjunga.

Massor av presenter fick han och han blev så nöjd med mängden av paket.
Han är ju fortfarande i en ålder när innehållet inte är det viktigaste utan vill ha många paket.

Istället för tårta på morgonen. Det viktigaste är ju ljusen.


Sen tog vi och bakade lite kakaor till kommande kalas. Det blev så tok många kakaor så vi var tvungan att ge en burk till Jossan. Tur de skulle till landet i påsk så de fick hjälp att äta upp dem.

Mathias testade sitt nya spel Cars 2 till Ps3 som han vann för några veckor sedan.



Så tog vi en sväng till Ica där alla påskklädda barn fick överaskning i spelhörnan. Mathais var super nöjd med sitt kinderägg som han fick och en glass och provsitta helekoptern.
Vad har jag gjort för att förtjäna denna fantastiska skapelse??


Sen var väntan stor på att Jonte skulle komma hem så de kunde gå ut och påska.

Äntligen, Jonte hade som vanligt lånat Mathias tuppdräkt.

Så gick killarna runt och önskade Glad Påsk. Till grannarnas förtjusning. Ninni blev glad som så många mera.

Och killarna blev nöjda för de fick ju massor med godis.

Så det var två nöjda killar med påsarna fulla i godis i det fina skärtorsdagsvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0