Härlig måndag med många ärenden uträttade.

Idag fick Martin vara ensam hemma några timmar. Daniel jobbade, Mathias var på dagis och jag tog en sväng till stan. (ooops!!)


Kunde inte hålla mig från att besöka Kungsträdgården.

Där är så vackert nu när körsbärsträden blommar.

Himlen klarblå, blir så fin kontrast. Vilken toppen dag.
Så besökte jag pärlshoppen i Sturegallerian. Så nöjd med pärlorna jag hittade där. Hade köpte en lets deal som innebar att jag fick plocka åt mig pärlor för 300kr till en kostnad för 115kr, Nice.

Så rusade jag in och ut i massor av affärer. Hittade iaf två sjalar, kavaj, byxor.

Vid plattan fick jag även se Danny som sjöng Amazing.
På väg till tunnelbanan sprng jag på dessa två.

Kicken från The poodels och Morgan Alling. De var ute och sålde nyckelringar till förmån för Unicef.
Lyckades inte få till första bilden när Kicken pussade mig på kinden ;-) Men på andra försöket blev vi med alla tre. Fotograf = jag.

Jag köpte givetvis en liten tjej.

Killarnas favo glassar. Mathias gillar sandwich och Martin små iskulor i smak av jordgubb och citron. Lite belöning för att de följde med och handlade idag :-)


Naturen är så fin utanför oss just nu. Älskar vitsipps skogen.

Dessa fantastiskt vackra blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0