Rätt svar:

Det blev ett svartvitt program. Så jag började berätta att när morfar var liten så var det så det såt ut på tvn. Snusförnuftigt nickade han och lyssnade.
Men tror inte han fattade ett dyft av vad jag sa =)



Min "stora" skönis

Idag har jag köpt ett par nya stövlar. Oj vilken vecka det blev, i onsdags 3 par skor. 2 till Mathias och ett par till mig. Men idag fick jag suport av mormor och kom då till skott innan skorna tar slut i affären.


Jag sliter ju ut skorna på en säsong så det känns rätt bra att jag hittade ett par som jag gillar iår.

Nu måste jag stänga av den här burken och ta mig upp till duschen, och sen sova snabbt. Imorgon är det utfluktsdag för mig och pojkarna och för Daniel på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0