Många stygn blev det...


Såret på låret fick tre stygn


Hälen fick 5 stygn

Och på foten 8 stygn.
Hmm totalt 16 stygn på tre födelsemärken. Nu har även min goa granne erbjudit sig att ta stygnen när det är dags. Hur gulligt är inte det da.
Men de ska sitta i tre veckor så det dröjer lite än.

Idag nyttjade jag grannarna igen. Mathias fick följa med dem hem efter förskolan för jag var hos frissan. Hade köpte ett deal via Groupon.se . Klippning samt slingning för 590kr Man vet ju inte vem man ska träffa så man är ju lite nervös när man åker på sånt. Men idag var det toppen, super duktig frisör Madeleine som slingade ljusa samt mörka slingor samt klippte en bit på längden och lite uppklippning.
Supernöjd. Så fick man ett rabattkort till nästa behanling på 15%

Jag gillar konkurens, det pressar priser :-)

Igår kväll stekte jag plättar som Jossan fick ge till killarna som middag. Jag käkade oxå plättar, till de övriga vuxna hade hon fixat greksallad. Daniel var super nöjd, jag är ju fortfarande så himla tråking som inte äter någora ingedienser i en sån sallad så det är rätt sällan han gör sån hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0