Lördagsbestyr.

Idag vaknade vi och tittade ut genom fönstret. Två rådjur stod i skogen och mumsade.


Vi har haft städdag i föreningen, dragit ogräs klippt buskar och spolat ur soprummet.

Sen tog vi en sväng till ICA, jag var sugen på att träffa.

Mat-Tina som var där och visade sin helt nya produkt.
Jag smakade hennes "Jättegott" köttbulle Indien och mos med dill och kummin.

Kunde inte låta bli att köpa med mig några påsar hem. Färdiga kryddpåsar för att få en godare middag hemma. Påsarna har helt naturliga innehåll och inga E-nummer.

Jag och Tina, hon var lika charmig som på tv.

Sen tog vi en tur till CityGross, där hade de barndag så Mathias fick en festis och en chokladbit. Jag hade planer på att köpa årets leko-kalender då alla leksaker såldes med 20 %rabatt. Men de hade inte plockat fram dessa :-(

Vidare hann vi med en sväng till Huddinge C där Mathias bara måste åka racerbil. Vinsten gick visst till barncancerfonden, så det känns ju bra.



Nu är killen helt slut och ligger och kollar på Bilar 2 från Kina =) skoj att han gillar den trots att de bara pratar engelska.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysig dag! Ja Mat-Tina är nog som hon är jämt, naturlig, glad och rolig!

2011-10-22 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0