Konferens i Dalarna, Tällberg, Dalecarlia

Torsdag fredag hade vi konferens i Tällberg med jobbet. Jag passade på att köra upp på onsdagkvällen och lämnade Mathias hos mormor.
Kom i tid till Dalecarlia och njut i spa.

Lugnt och skönt.

Mysigt

Synd nog visade inte Dalarna sin snyggast sida för dessa 08:or. Men de var ändå nöjda.

Å jag fick värsta sviten med egen trappa upp och fönster åt tre håll.

Riktigt lyxigt. Synd att jag inte hade Daniel med bara.

Fick oxå finchoklad och en champanj. Det är finfint att man har rollen som fixare i sånna här tillfällen.

Middagen var toppen och super god.

Sen hände vi i pianobaren där vi även fick svänga våra lurviga tills klockan blev midnat  och det skulle vara tyst på hotellet.

Så vi gick hem till min svit istället och där fotsatte sången

Vid halv 2 gick de sista hem och jag fick njuta av min sköna säng.

Många på jobbet hade aldrig varit i Dalarna och var riktigt imponerade. Var sugna på att komma tillbaka med familjen. De önskade väl bara att det skulle ligga lite närmare Stockholm. De åkte ju buss och det tog sin lilla tid. 5 tim enkel resa med en paus på 30 min i Avesta outlet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0