Jul jul strålande jul....

Nu strår det inte på förräns tomten kommer på besök.
Igår var jag och Mathias på IKEA och där julskyltade de för fullt.

Vackra julgranar och stjärnor i massor.


Visst blir man lite sugen??


Vi passade på att käka köttbullar. Så handlade vi lite på uppdrag av Farmor och ytterligare en

Men vi använder inte hjulen. Det är den tredje i huset. Har en på Mathas rum full i leksaker, en med Mathas kläder och nu en som tv bänk för förvaring av xbox m.m. bra pris 499kr

Idag har vi blåst upp en sitt kudde från KINA. Jag tycker det är helt otroligt. Motivsytt yttertyg, uppblåsbar inner kudde samt pumt betalade jag 20 kr för och då prutade jag inte = borde gått att få billigar om man köpt flera. Och ändå gör de vinst på varorna.
Mathiag tyckte den var super skoj iaf. Nu ligger han och ska sova i sin nya AC Milan dress :-)

Idag har jag haft fredags mys med Lida på jobbet. Vi köpte 3 copcakes och delade på. Choklad, hallon och lakrits.
Men de är vackrare än goda. Man blir riktigt mätt snabbt och konstgjorda ämnen är inte så gott  mera än första tuggan. Chokalad vinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0