Fruängen firar 50 år

I dag tog vi, Jonte, Jossa , Mathias och jag en bussutflykt till Fruängen som firade 50 år. En del erbjudanden i butikerna och så var det uppträdande.

Det var mycket spring och bus i de små benen.

Balonger går ju alltid hem

Blåsten gör att det är super skoj att leka.

I buskarna kan man leka kurragömma. Skoj!

Kycklingbitar lunch, spännande med spegel framför tallriken.

Kl 12 spelade The Poodles, instrumental hårdrock.

Jonte och Jossan tog bussen hem för att vila men vi ville se The Poodles så vi stannade.
4 låtar sen var det signering.



Kicken...

Nu varvar vi ner framför Bilar 2 filmen på datorn. Tur jag har syrrans dator här än så jag kan fixa lite via hennes dator när Mathias har min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0