1 oktober = Rosamånad.

Läste precis på text tv att den första okt även utsetts till nationell bröstcancerdag.

Ja det är bara att passa på att handla rosa prylar.
I år kommer jag inte att starta någon egen insamling. Men jag hoppas att ni ändå vill skänka en slant. ( Ni har ju varit så duktiga 2 år tidigare :-)

Det finns många sätt.
Ge en gåva på Rosabandets hemsida
Köpa prylar på , Clas Ohlson, Lindex, Apoteket, Mekonomen m.fl.
Köp lotter och stöd forskningen
Skänk en slant på Rosabandet galan som tv sänds den 26 oktober.

Oj när jag surfar runt på rosabandet.se är det så att man blir lite sugen att starta en insamling igen. Men jag känner att jag inte orkar iår. Vill ändå puffa er att skänka en slant.

Idag har jag börjat handla rosa. Kassar på ICA var till förmån för forskningen idag.

Så har jag köpt ett rosa armband på Lindex



Och ett rosa lypsyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0