Syfestivalen 2011


Såå mycket fint och roligt jag hunnit med att se denna mysdag.
  
Det blev som vanligt dyare än vad jag trodde från början. Men det är det värt.

Tog mina foton direkt när jag kom in och det var tur det för bara en halv timma senare var det tjockt med folk. Fick trängas för att kunna se vad det sålde.

150 utställare och många av dem hade workshops. Dock var man tvungen att förboka många av dem iår. Så jag missade min kurs i silverlera som jag ville testa.

Men jag träffade min favourite Åse från ases hon skulle lägga ner sin webbshop för material och bara sälja sina färdiga smycken numera. Så hon sålde ut massor av tråd och pärlor. Passade även på att erbjuda mig att vakta hennes monter om hon ville gå på toa. Tjejen fick gådhud och tackade ja. Jag hann med att sälja för 500 spänn innan hon kom tillbaka och hade köpt med en kaffe till mig som tack. Jag kunde inte säga att jag inte drack kaffe, så nu har jag lärt mig de oxå =)

Jag åker till Kina och lär mig dricka Öl och på syfestival och lär mig dricka kaffe.

Lovade Åse att om jag åker upp till Daniels släkt i norrland ska jag åka förbi Skellefteå. Ska bara var 17 mil från Malå. Det är korta avstånd när man är i norrland =)

Igår hann jag börja pyssla när M hade lagt sig och idag lika så... skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0