Som vi har väntat....

... iaf jag och Daniel. För filmen jag köpte i Kina hade inte så himla bra ljud och bild. Sen att det bara pratade engelska väger väl oxå rätt bra när vi beslöt oss att inte vänta till julen med.

Mathias har varit nöjd med sin film och tjatat den massor sen september. Men nu så går den varm på svenska oxå.

Det gick snabbt att hämta från förskolan igår när vi skulle skynda oss hem, hämta bilen och åka och köpa filmen.

Så hade jag det lugnt i köket medans M var fast i soffan.

Jag skulle göra Indiska köttbullar och dill & kummins mos från "Jättegott"  med mat Tina.

Mums vad det luktade gott.

Gjorde en lite fin tallrik till Mathias.

Men när maten var klar såg han ut såhär i soffan. Snutten hade somnat.

Men jag kyckades iaf väcka honom och få i honom några skedar.

Jag kan rekomendera tinas kryddpåsar. Gott och enkelt för att få ta del av lite nya smaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0