Tittar på dokumentären om bröst kräfta

Känns lite jobbigt faktist och overkligt att jag gått igenom detta. Kan känna illamående av att se påsarna som ges vid cellgiftet. Puh måste gå och ta mitt dagliga piller oxå. Blä för bröst kräfta.

Look god feel better, är en fantastisk grej faktist. För ser man bra ut mår man bättre. Använder fortfarande de produkter jag fick med i min nessesär på kursen. Stora företag och dyra produkter skänks till förmån för dessa kurser. Och jag håller med till fullo. Ser man lite kulare ut så mår man bättre.

Ska göra ett roligar inlägg snart, för idag har jag inte somnat än ;-)


Kommentarer
Postat av: Lotta

FÖRSTÅR att det känns jobbigt och också overkligt! Starkt av dig att orka titta! Jag såg bild och läste om programmet i fk imorse, det var allt jag orkade...hmmm...det tar tag i en det där! Ser fram emot rolig blogg!!

2011-05-05 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0