Några dagar i korthet.

I söndags kom mormor på besök. Vi tog en sväng till Zetas och jag lyckades handla på mig lite blommor. Tacksamt när mormor bjuder :-)


Fick så fina krukor med vitt och grönt som tema. Snart kommer även lite små rosa blommor att ge lite färg åt planteringen.


Så blev det en färglad plantering.
Nu har de iaf fått vatten. Regnade både igår och idag mellan sol och värme.

Så firade vi Morsdag med mat från Kolgrillen i Fruängen. Mums med kycklingsovlaki.


Mathias gillar fortfarnde att vara ute när vi kommer från förskolan. Det är till att lirka med honom för att få med honom in varje dag.

Skogen är rolig men det börja bli så tätt att man inte ser vart han tar vägen när han ger sig iväg.

Nu har jag varit ute och joggat en kvart idag igen. Det drar ihop sig till Blodomloppet. Fick startbeviset idag.

Imorgon är det vårfest på jobbet. Daniel har styrelsemöte så jag åker hem och hämtar Mathias, så får han oxå vara med på vår fest. Trist nog ser det ut att bli regn. Vi som skulle boullat och kubbat. Men men hoppas det blåser bort västerut och tar askmolnet med sig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

...ser att ni har så fiiina blomman för dagen :)

2011-05-26 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0