Men tjena...

Idag har jag hunnit med massor. Jobbat, lekt och läst för Mathias. Han gillar att lyssna på böcker nu. Tror vi läste samma böcker 3 ggr ;-)
När han sen la sig passade jag på att ta en joggingrunda. Daniel jobbar kväll så jag la min nyckel hos grannen ifall det slulle hända mig något på rundan. Mathias hade inte somnat när jag tog min runda och sov inte när jag var tillbaka heller. Men han är ju så nöjd i sin säng så det funkade bra.

Jaha sen har jag oljat in verandagolvet, puh. Nu ska jag bara hänga en tvätt och sen tror jag att jag ska ta och unna mig lite flingor och mjölk med jordgubbar. Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUKTIGT! Bra gjort att jogga!! Vila liite å :)

2011-05-12 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0