Hågelbyparken

Detta inlägg är det nu tredje gången jag skriver, igår skrev jag det 2 ggr och varje gång jag tyckte på publicera belv det error. Gissa om jag blev sne. Inte sparades det som utkast heller. Så nu äntligen har de löst problemet och jag kan skicka iväg detta inlägg. Bättre sent än aldrig.




Igår tog vi en utflyckt till Hågelbyparken.

Där var bakluckeloppis, massor med folk som sålde sina saker.

Sen gick vi till djuren.

Mathias matade grisar.


Snygg tuffing!

Sen fick han syn på hoppborgen.

Mathias stormtrivdes i hoppborgen.


Jag och Daniel passade på att skjuta lite pilbåge. Hör och häpna, jag träffade bättre än Daniel :-)


Iväntan på fiskdammen.

Yes, det blev napp.


Tur att vi missade lördagsgodis igår då fiskdammen innehöll lite godis men även pennor och ballong.


Hör och häpna igen. Vi har ju bott här i tre år nu och min granne Jossan är spinning instruktör och har tjatat många gånger på att jag ska följa med henne på spinning. Igår belv det av för första gången. Det var ca 8 år sen jag var på spinning och mina byxor knastrade i midjeresåren när jag tog på dem.

Men det var skönt att röra lite på sig och så hade hon bra musik vilket är super viktigt när man tränar.

Nöjd tjej efter träningen.

Hör och häpna igen. Idag måndag skyndande jag mig på med springskorna när jag lagt Mathias. 16 min senare kom en nöjd tjej hem. Första joggingturen för iår. Önskar jag kunde komma in i att det är skönt och göra detta varje/varannan kväll. Mina 16 min var allt Mathias behövde för att somna, för när jag kom hem sov han så sött. 


Kommentarer
Postat av: L

BRA jobbat, både med spinning och jogging!! Jag vet inte om jag skulle klara spinna... å jogga har jag provat och funkar inte...så grattis! Jag kör min dagliga stavgång jag... Fin utflykt såg det ut att vara! ...men du, inte har väl Mathias de tofflor jag köpte i somras på bilderna? Tyckte de var små redan då... Ha en skön dag i solen!

2011-05-10 @ 07:08:46
Postat av: Segelmaja

Jora, skona från dig. De är små men funkar bra. Dock har han pillat bort lapparna och åkt bobby car så ena lampan trillat av ;-)

Men de går fort, haha brum brum och snabbt iväg.

2011-05-10 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0