Tänk att man skulle bli en sån som lockar....

Mathias vill inte gå hem från förskolan. Det betyder ju att det är bra där och det uppskattar jag verkligen. Men att varje dag behöva muta med en banan börjar bli rätt jobbigt.
Väl hemma vill han inte gå in och då blir det nästa muta. Idag lovade jag ta fram pärlpattor och Martins gamla pärlor. Det funkade då ville han in.

Sen ville han måla och det blev rätt kladdigt. Men det är ju skoj samtidigt.

Idag hade jag bestämt potatisbullar, baccon och lingonsylt till middag. Gissa om jag blev snopen när det inte fanns någon lingosylt i kylen. Så det var bara att ställa sig och koka ihop lite sylt innan vi kunde äta. Tur man hade lingon i frysen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0