Och vinnaren är.....

Hämtat från Carolas hemsida:



Först säger vi grattis till Carola som släppt en fantastiskt fin cd idag!

Sedan ska vi även avslöja vilka som vunnit de fyra tävlingarna som pågått de senaste veckorna.

Grattis till:

Stefan/Helene Berg
Frauke Lewien
Magnus Svedenlind
Emma Patring
Jan-Olof Karlsson
Jeanette Frisk Bak
Maria Granlund
Jenny Thörnberg

Ett signerat album skickas till vinnarna idag!
Stort grattis och tack alla som mailat in och deltagit.

/Team Carola


Tjoho!! vad glad jag blev, längtar tills morgondagens post så jag får lyssna. Vet ju redan att den är bra. Men allt är bäst live.



Kommentarer
Postat av: Lotta

...men din turgurka!!! Helt otroligt, men det är du faktiskt väl värd! Grattis! Själv kanske jag ska ta mig ner på stan och införskaffa en nu. Då har jag ju iaf chans att lyssna före dig! :)

2011-03-23 @ 15:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0