Fredags tröttan är inte bara för medelålders : )



Mathias hade inte sovit på förskolan idag så han var rätt trött. Somnade sjäv i tv soffan halv 6 när vi andra satt kvar tid matbordet.

Nu har jag kollat Carolas framträdande från Malous efter 10 idag. Upptäckte till min glädje att hon hade ett armband på sig som jag gjort och gett till henne i dec -09. Skoj, dels att hon har det kvar och att hon verkar gilla det och använder det.

Snart blir det Carola oxå på Let´s dance, om man tolkar bilderna från hennes hemsida så verkar det bli dans oxå.

Se in the ghetto från Efter 10
Se always on my mind från Efter 10
och passa på att kika efter mitt armband ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0