Det blev ingen semla till mig :(

Igår hade jag tänkt att vi skulle ta en promenad till SKHLM och köpa semla efter dagis. Men Mathias hade bakat semla på dagis och ätit två!!( utan grädde)
Så han var inte alls sugen på en promenad för att köpa semla. Han ville gräva.


Det var ju toppenfint väder så jag förstår honom.



Ljust åt ögonen men härligt i snön.


Varje dag måste man locka in honom med något. Ibland räcker det med att han ska öppna posten, eller klippa upp förpackningen på den mat vi ska laga. Igår gick han iväg långt in bland buskarna och jag fick lirka en lång stund innan han tillslut kom tillbaka till mig på vägen. Puh, hade väl fastnat  i snön om jag varit tvungen att hämta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0