Dag två, September!

I söndags var det September vi ville se på Heron City. Jag och Martin åkte dit och lyckades fånga en liten chipspåse i chipspåseregnet :)
September sjön tre låtar.


Men samma sak idag, bara autograf till de som köpte skivan : (
Så vi gav upp och åkte hem och fixade tidig middag istället så Martin och Daniel kunde komma iväg rätt tidigt till Dalarna.
Mathias sov rätt länge, strax över 3 timmar. Tror han behöver det för att få ordning på den där hostan han har nu igen. Men när han somnade gjorde han det inte på sitt rum. Han lekte med bilar på mattan utanför hans rum och som tur var hade jag ett ärende upp så jag hittade honom där och kunde bära in honom till sängen. Sååå söt.

Sköna killen tar ett bad...

Sen blev det koja i sängen ikväll. Han har helt förstått hur jag vill ha det när han säger. -Ta kort på mig mamma.

Myyyysigt! Natti natt. -Hejdå -Älskar dig (som vi avslutar nattandet just nu)



Kommentarer
Postat av: Anonym

...ååå fy fabian va mysigt, blir avis!

2011-03-22 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0