Fullfart i helgen...


Började med en olycka på Essingeleden där Jonten pappa satt fast i trafiken. Jag tog med båda pojkarna hem från förskolan. Obervera att Mathias har tagit efter Martins klädstil, byxorna sitter bak och fram :-)

Lördagen visade sitt fina väder och vi tog en tur till Fjäderholmarna. Daniel var i Barcelona i helgen och vi hade besök från Falun.

Förväntansfull kille, snart på båten.

Min lilla tuffing...

Stockholm är vackert.

Är lite sugen på Gröna Lund.

Framme på ön hann vi med en hel del, bla gunga,


leka i lekparken , promendera runt på ön, kolla in alla mysiga butiker.

Kolla in glasblåseriet.

Kolla in drejning.

Utforska härlig miljö.


Äta mumsig mat.

Innan en trött kille gärna satt i vagnen med nappen på vägen hem.


Hej då, Fjäderholmarna, ses kanske nästa år.

Passade på att gå genom Gamla stan när vi kom iland.

Tok mycke folk som vanligt, men det är fina gränder att kika på.

Duktig glasmusiker som spelade på vatten i glas. Super nice.

Vi passade på att gå till Kungsan där det var Thaifestival med olika uppträdande och massor av mat, frukt och försäljning.


Stackars Mathias missade allt.

För han låg och sov i vagen.

Nice!

Söndagen visade sämre väder, men vi trotsade och gick iaf till Zetas handelsträdgård och fikade och hoppade i vattenpölar på stora stenar.

Mums vilken chokladkaka med granatäpple och grädde.
Sen tillbringade vi några timmar i SKHLMens galleria.


Åkte helikopter och åt på McDonalds


Mathias fick en tiger mask på sin Happy Meal kartong.

Nu sover killen och Daniel landar om ett par timmar. Jag ska ta och förbereda morgondagen och lägga mig i tid hoppas jag. Så nu får jag skynda mig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0