Tokbra väder i sommarstugan.

Idag har det varit en varm och soli dag. Hmm jag är riktigt röd på ryggen trots att jag använde solskyddsfaktor 30.



Vi började med att sätta ihop studsmattan jag köpt tidigare i år. Mathias var otålig. Ville prova fast vi inte var klara.

Men så äntligen blev den klar och killarn kunde testa.

Hela familjen Granlund på studsmattan.

Daniel hittade många bra övningar för att träna magen.

Martin studsar på och gör volter.

Anna studsade på rätt bra hon med, ikväll skulle hon ta ett träningspass innan hon gick och la sig. Själv tog jag och jobbade en sväng efter middagen :-) Igår blev det inget, så jag är nöjd med att det blev idag.


Mathias hoppar ur bild.
Imorgon blir det mera hoppade, det kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Lotta

ÅÅÅÅ vilka underbara bilder!!!

2011-06-04 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0