...sen sommarfest på dagis.


I år fick jag även med mig Daniel som snabbt tydde sig till Jonas( som han tidigare jobbade ihop med och är Elvi och Annis pappa)

Mathias lekte runt på gården medans jag grillade köttbulls och korvspett.

En av Mathias bästisar Damil. Han gillar att leka med alla, det tycker jag är bra.

Så blev det lek och såg dags. Pappa Mathias Maria och Liselotte.





-Kom alla mina kycklingar. - Vi törs inte...

-Varför då. -vi är rädda för vargen. - Kom ändå. (Nöjd kille!)

Vissa sprang mera än andra och tog leken på allvar. Joels pappa. Joel började på dagis förra veckan och kan bli en toppen kompis till Mathias tror fröknarna, han är en verbal 4 åring. Kan bli bra.

Trött kille, hade inte sovit på dagen som vanligt.

Sen bjöds det på tårta. Super god, maräng med chokladsmak. Liselotte hade bakat.
Maria
Magda
Mathias var nöjd när han fick lämna över de (som han sa jätte fina ) presenterna till fröknarna. Trist nog så strejade min kamera när han lämnade över presenten till Liselotte.

Hoppas hans oblyghet att lämna över presenter och tigga kramar håller i sig genom åren för nu gör han det såååå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0