Glad Midsommar!!


Med en margarit önskar jag er alla en Glad Midsommar!

Igår hade vi stora bakdagen. Hämtade Mathias med bil på förskolan,(glömde vangen :-()
Så åkte vi och handlade, sen hem och bakade. Kolasnittar, drömmar och kladdkaka med kokostopping.
När jag sen skulle gå upp till förskolan för att hämta den glömda vagnen öste regnet ner. Så nu vet jag att peak jackan från Kina håller måttet. Jag var torr och fin när jag kom hem :-) Jag gillar att gå ute i regnet , varmt regn och när man inte är påväg någonstans utan det spelar ingen roll om man ser perk ut när man kommer hem.

Idag åkte jag och Mathias hem till Greta och Gunnar med blomman och lite av bakverken. De blev väldigt glada, men Mathias sa inte ett ord under tiden vi var där som vanligt.
Efter middagen tog vi en promenad till SKHLM garaget där Daniel har sin bil. Han skulle mäta något och Mathias har tjatat om att han vill se vart Daniels bil är så idag blev det av.


Spännande i det stora garaget.

Just det igår unnade jag mig lite...

Smarrig choklad från chokladfabriken.

De har så mycket att välja på men jag viste vad jag ville ha. Lakrits är min favourite.

Imorgon blir det till att packa, tror vi åkter först på fredag upp till Dalarna så imorgon ska vi ta det lite lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0