Tillbaka i Segeltorp

Martin fick ju sitt rum målat innan vi åkte.

Han kände sig rikgtig nöjd med de nya färgerna som råkade passa med hylla matta och lampa :-) vilken tur man kan ha.

Han la sig tilloch med och lästa lite. Låg och garvade åt tokigheter i boken.

William var här och lekte en dag. Mathias kände sig lite utanför och stod och sjön -jag har en ny film, jag har en ny film. För att få uppmärksamhet men de bara spelade Kinect. Stackars liten.

Som tur var har Jonte varit hemma och vi passade på att göra dem sällskap till Vippanparken i Fruängen. En helt fantastisk park med park-tant som håller ordning. Massor av leksaker i bodarna som låses på kvällarna.

Mathias gillar fart.


Jag hade bakat rabarber muffins som Martin fick ta med till William där han tillbringade dagen, de skulle och bada i Långsjön. Och som jag skerv tidigare så hamnade de på Allsång på skansen.
Vi fick några muffins över och Mathias och Jonte mumsade i sig vid fikat.

Så ville de bada trots att inte solen sken. Det var varmt och ett par gånger kom några rengdroppar.
Härlig lite plaskdamm med klippor.


Ikväll åkte vi till Thailand en sväng för att äta middag :-)


Det finns en Thai resturang här i Kungens Kurva som har en mysig uteservering med fin utsikt.

Mysigt och varmt, fick lite Thaivibbar.

Daniel passade på att unna  sig en Thai öl efter en hård dags slit med plattor.

Killarna blev sen som tokiga, tur vi har Martin som kan hålla lite koll på dem.

Men ett tu tre så blir det en knuff eller hårda ord så någon eller båda faller i kraftig (skådespelartalang) gråt.
Åhh äntligen är mina inlägg som jag så länge legat efter med blivit publicerade. Nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete och släppa blogg tankar för ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0