Vab dag...

Idag har vi varit hemma, jag och Mathias. Men vi har gjort en del äventyr oxå.

Han hostar en del men har bara gnällt på örat här i kväll och så var han lite varm så det blev lite alvedon. Resten av dagen har gått bra. Vi började i morse med biltvätten. Vår bil var så insaltad så man inte kunde tro det fanns en blank och fin bil där under.


Mathias har aldrig varit med och tvättat tidigare så han var lite nervös. Tyckte det var obehagligt när det sprutade vatten så hårt på bilen. Men när han fick nappen så gick det bra.

Sen åkte vi till Toys r us och köpte paket till Jonte som blir tre i morgon.
Mathias gillade såklart leksaken de hadde utanför kassan.


Så när jag slog in paket två till Jonte, och två till Mathias så passade han på att åka lite med Blixten.

Sen hann vi med Elgiganten innan det var dags att åka hem och äta lunch och vila.
På Elgiganten köpte jag ett kinect

Hade tänkt köpa ett till jul men det kostade då minst 1500kr så jag hoppade. Nu fick jag det här för 989kr
Det känndes helt okay. Blir ju en leksak för mig, Daniel och Martin. Tror Mathias är lite för liten än om man inte köper något riktigt barnspel till honom.Hmm Fyller ju snart år killen ;-)


Man ställer konsollen under tv´n och sen är det bara att röra sig. Sparka bollar springa, hela kroppen är en kontroll. Testade några banor idag och man blir super varm. Hoppas vi kan roa oss med denna så man får lite extra träning : )

Jag körde den här banan då jag åkte flotte, hoppade och svängde hit och dit och plockade poäng. Super skoj!!

Nu måste jag vila så jag orkar med ännu en dag hemma med lillkillen. Sen får han vara frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0