Har du inte testat????

Göteborgskex helt underbara tunnbrödsbitar så måste du göra det.

Det är så underbart goda. Vi fick sånna till vårat julbord på jobbet och gissa om jag blev glad när jag hittade dessa i affären. Just nu har ju även Göteborgskex ett erbjudande köp fyra kexpaket och få en ansiktsbehandling gratis.

Vet inte om jag tidigare berättat om företaget som fixar så bra dealer varje dag. Jag har gått på chokladprovning, köpt ett persentkot värt 1000kr för 200 kr till Daniel på tatuering.
Nu i helgen var det floating en timma för 140kr. I och med att www.groupon.se hade en drive på Facebook där man skulle skriva sitt bästa deal  så fick man 100kr tillgodo att handla dealer för.
Så min floating kostar mig 40kr.

Nu var de så att de bara erbjöd tider mellan 10-16 mån -fred :-) men så kom jag på att fred den 18feb ska jag ju på syfestivalen, har tagit ut flexledigt den dagen. Så jag bokade första tiden på floatingen och skev i kommentaren att jag önskade tidigare tid om möjligt. Idag ringde hon upp och jag skulle få komma kl 08:30 perfekt floata en timma  och sen börjar min www.syfestivalen.se kl 10:00. Fatta vilken kanondag det kommer bli.

Nu sitter jag och pimplar honungsvatten. Är inte riktigt bra i halsen och har torrhosta. Hör att Mathias ligger däruppe och hostar lite han med ibland. Hoppas vi klarar oss och får må bra i slutet av denna månad när vi ska ut och åka båt.

Nu ska jag försöka mig på att låna en bok via biblioteket direkt till datorn e-lån. De har en bok om Shopping i Peking som jag är extra intresserad av.

Idag har jag även fått två beställningar på min skötbordsbädd. Jag sydde ju sån till Mathias när han var liten och har sålt några stycken. Nu är det två av mina chefer som ska få barnbarn och vill ha. Skoj! måste bara se till att köpa en säck kulor att fylla dem med :-) ett helg projekt kanske.

Kommentarer
Postat av: Lotta

...tänk att jag haar testat!! Fast i en kexförpackning som heter 5 utvalda sorter till ost. Kul jag hade provat iaf!! Idag var jag riktigt glaaad att jag var hemma sjuk. Upptäckte röklukt imorse och drog på kläder och kollade in i brevinkastet i lghten under och där vällde det ut rök. Fick panik, men hade tur och min granne som är med i styrelsen och har huvudnyckel var hemma och vi tog oss in..men jag rusade snabbt ut på gården, klarade ej av röken, jobbigt med andningen förut. Så nu har det vädrats hela dan, men ändå luktar det.Grannen hade glömt kastrull på. Usch hur det kunnat sluta!

2011-02-02 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0