10 februari 2011

Jag som trodde våren var på väg på riktigt. Idag vräker snön ner igen :-(

Har liksom tröttnat på det här. Vill ha vår och springskor på.
I helgen har de lovat -6 och sol. Undrar vad killen med örvärk då vill hitta på??

Fick ett erbjudande från www.smartsson.se de sökte 1000 testpersoner att testa  Ekströms kladdkaka. Självklart ställer jag upp och vips så blev jag utvald. Fick en sms kupong att hämta ut kakan på i affären.

så nu ser jag fram emot en god kaka med en kick grädde eller glass. Hmm kanske ska man ta och tafram den tills den 14 feb då det är  alla <3 (skulle se ut som ett hjärta) s dag!
Vi får se om jag kan hålla mig så länge, det är ju flera dagar dit.

Daniel är ju så himla bra på att träna nu, är inne i ett styrketränings stimm. Det innebär att han inte är sugen på chips och godis på kvällarna. Han käkar ris pasta soja tonfisk och sånna konstiga saker istället.
I och för sig bra för då blir inte jag heller lurad att äta snask, men vem ska äta det som redan finns hemhandlat??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0