En tur in till stan...

Idag mådde Mathias mycket bättre. Inten feber imorse och pigg. Så vi tog 9 bussen mot fruängen och stan. Tänkte passa på att hämta mitt pass på KinesiskaVisa konsulatet.
Så nu är det oxå fixat, skönt.

Sen tog vi en promenad längs strandvägen till Gallerian där jag hade ett gammalt Groupon erbjudnade jag var tvungen att använda. På american cockies.

Så vi köte glass, jag tog en brownie med mjukglass. Orkade inte äta upp hela men vad spelar det för roll när man betalat 45 kr för ett persentkort värt 120kr. Så vi fick dricka och en förpackning Brownie smet med formar och våra glassar. Nice.


Så passade vi på att träffa Anna i Gallerian, hon jobbade men fick iaf kram och puss av Mathias innan vi gick. Hennes dag var räddad :-)

På väg till t-centralen började klockan bli så mycket att vi var tvugna att fixa lunch. Köpte med oss McDonalds och satt oss i trappen mot plattan.
   
Där fick vi se några ungdommar köra en akrobatshow.

Mathias tyckte det var jätte spännande. Sen fick han en tjuga och sprang efter tjejen som samlade in pengar i en keps. Modig kille.
Hostar retar men i övrigt är killen bra igen. Så det blir förskolan imorgon. Sen kommer Martin, super efterlängtad av lillebror.( och oss såklart)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul han är ok igen, gick ju snabbt över...verkar ha det efter dig! Snygga kläder han hade i storstan idag! Mycket kul ni gör ihop!

2011-08-25 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0