Ja ha då var man först att checka in. Nu b...

mms_img55798 (MMS)

Ja ha då var man först att checka in. Nu bara slappar jag i väntan på att flyget går tid 19. Det var super lugnt på vägen hit från Dalarna men när Daniel släppt av mig ringde han. Trafiken stod helt still in mot stan bara en mil utanför Arlanda. Tur man slapp den kön. Undrar lite vad Mathias har för sig hos mormor. Spelar fotboll kanske eller lägger pussel. Ja ja han har det toppen iaf. Har inte sett mitt flygplan än så därför blev det ett sas på bilden. Nyss gick mina china air flyg värdinnor förbi. Såg trevliga ut. Men jag hoppas jag kommer sova mest. Så jag orkar med tisdagen som startar 03.40 svensk tid 09.40 china tid. Nä nu är det snart dax att stänga mobilen och data trafiken är inte igång forsens jag är på svensk mark igen. Så ha det så bra alla och njut av värme och valborg. Har lite ångest att jag inte är hemma och tar med grabbarna på en brasa. Men det kommer flera år. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0