2-årsjubileum, som jag gärna hade varit utan.

Idag är det exakt 2 år sedan jag fick diagnosen bröstcancer. Så det är med lite tungt hjärta jag firar 2-års jubileum. Önskar så klart att jag sluppit alltihopa. Men jag är glad att allt gått så bra och jag har världens goast 3-åring här hemma.

Måste bara påminna er om att

Känn på dina bröst. Känner du något konstigt, kontakta distriktsköterskan. Med största sannolikhet är det helt normalt men skulle det vara något elakartat är det viktigt att upptäcka det i tid.

Missa ALDRIG en kallelse till mamografi eller cellprover. Dessa undersökningar ersätter så klart inte att du själv ska känna igenom dina bröst men de är viktiga att gå på.



Firar även ett annat jubileum i och med detta inlägg. Detta är nämligen

och enligt google har segelmaja 673bilder där ute, eller i bloggen.
Grattis alla ni som orkar följa min blogg ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jasså är det idag...står nog i min gamla almanacka. Vad tiden går fort..men även sakta.. hur jag nu menar...Jaa det är bra att det gått så bra och du har verkligen en go och trevlig 3åring! Tack också för allt bloggande, förgyller min vardag!

2011-04-06 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0