Såå det kan gåå...

I morse när jag satt på bussen till jobbet så läste jag som vanligt min kriminalare från Marie Jungstedt.
I denna stilla natt. Det blev några spännande sidor och så tänkte jag. Varför står vi stilla här så länge, byter de bussförare här mitt emellan två större centrum. Så när jag hörde föraren sätta sig tittade jag upp och OJ, vi stod vid Huddinge C, min hållplats. Buss dörrarna var stängda så jag fick springa fram till föraren och hann precis kliva av innan den skulle åka. Puh vilken tur. Så jag kunde stämpla in 07:04 det känns sköt att vara tidigt på jobbet. Man hinner jobba undan lite innan de andra kommer.

Mathias hade gult klegg i ögonen när jag hämtade honom idag. Åhhh just nu funker det ju inte att vara hemma. Fr.o.m imorgon har Lisa den andra administratören på Af Huddinge semester i fem veckor. Jag ska fixa mitt jobb och hennes. Inte har jag tid att vabba. Daniel har oxå massor med jobb just nu. Man skulle haft en jourhavande barnvakt nära :-)
Killen gick och la sig strax innan sju, nu hoppas jag att han kryar på sig inatt så han orkar med förskolan imorgon. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0