En dag på lekland...



Så mycke skoj för 60kr. Gillades av både mamma och kille idag. Så härligt med dessa vadderade gamla industrilokaler.
 

 



Söta Alice 5 mån låg så fint och tittade på vad vi roade oss med. Cornelia är 4 år och åkte tom den läskiga kanan som såg ut som en makaron. Sprialmakaron. Mahias åkte första gångerna denna låååånga rutshkana i mitt knä. Sen räckte det med att man höll handen, tillslut vågade han sig på att åka själv på mage. Gick lite lättare att bromsa då. Sista två åken åkte han sittandes. Härlig utveckling.
Däremot sov han ingen middag idag, vägrade helt enklelt. Inatt kom han på besök till min säng vid 2 tiden.Puh Han har ju aldrig legat i vår säng så jag blev lite chockad när han kröp upp och var aldelss tyst. Men knölade en del del. Slutade med att jag bar in honom till sig och själv la jag mig på golvet bredvid sängen och somnade där jag med. Så jag är rätt trött nu.
Ikväll var jag även på föräldrarepresentant möte på förskolan, åhh himla pedagoger vad det ska snackas. Jag vill ha korta konsista svar och snabbt avklarade möten. Drog över en halvtimma så jag kom inte därifrån förräns 20 i åtta. Då skyndade jag mig till apoteket och sen handlade, märkte att MQ öppnat en outlet vid City Gross, sånt gillar jag. Nu ska Daniel få nya skjortor och tröjor :-)

Vi var så nöjda med lekland idag att vi åker dit imorgon med:) Har lurat med Jonte och Jocke. Måste ju passa på nu när förskolan är stängd och det är lugnt under veckorna på leklanden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0