Mycke gott idag...


När vi var på Lidingöloppet så bjöd de på smakprover. Kexchoklad med banansmak. Ingen favo.
Så fick jag den här Reztart ApplePie, rätt god faktiskt. (faktiskt är Mathias nya ord :)
Lite mysko att det smakar äppelpaj av en bar. Åt halva så jag har halva kvar tills imorgon :)
   

 Överdragen av typ vit choklad, nä det är nog yougert.

Ja ja, idag jobbade jag en stund på fm och åkte sen hem för att ta hand om mina sjuklingar och jobba hemmifrån.
Köpte med mig lite vaniljbullar :)
Daniel är fortfarande helt slut, Mathias däremot var pigg och sval. Han fick ju alvedon igår kväll och kom över till mig vid tretiden super het, så jag tryckte upp en till alvedon. Efter 45 min blev han sval och ville gå och lägga sig i sin säng.

Men idag verkade han helt okay, lite bråkig och ostimulerad kanske men ingen feber. Har ringt förskolan och sagt att han kommer imorgon. Om det inte händer något inatt.

Jag skulle jobba hemmifrån när Mathias sov lunch hade jag tänkt, men sov han eller ?? NEJ
Så jag har jobbat lite på kvällen istället.

Nu myser jag i soffan framför Robinsson och äter cocosglass :)

Mums, passar ju bra när de snacka massa coccos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0