Lycka!!

Mathias har fått en ny leksak, eller var det nu Daniel som hade mest kul med den??


En radiostyrd bil, mini z monster truck.


Okay det vore synd att säga att killen inte var nöjd. Bilden talar ju lite för sig själv :)

Vilket fint men kallt väder vi haft i helgen. Vi var upp till Dalarna och brrr vinteroverallen åkte på.



Jag fångade bröderna på bild och vipps ville de oxå fota

Martin tog några snygga bilde...

...och som tur är såg storebror till att han fanns framför linsen när Mathias tryckte av.

Annars blev det här den bästa bilden på farfar, bara hakan syns :)

Nu blir det några hektiska dagar fram till onsdag då jag ska köra upp Mathias till  mormor och morfar.
Mycket som ska fixas, däck ska hämtas, handlas, packas x2 och så klart jobbas. Mycket att tänka igenom så allt blir så smidigt som möjligt.
Nu ska jag se till att beställa taxfree till hemresan. På torsdag morgon åker jag och Daniel till Fuertoventura för en weekend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0